Hotel RON Recenze
-
Personál
92% -
Čistota
85% -
Vybavení
84% -
Pohodlí
76% -
Poměr cena/kvalita
85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Josef Ptáček
jednotlivec, 7.9.2019
Česká republika
Anonym
dospělý pár, 1.9.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Dominik
mladý pár, 18.8.2019
Karlovy Vary Česká republika
když jsem se Vás tedy v průběhu Vašeho pobytu ptal, zda je vše v pořádku, proč jste mi neřekl, že je nějaký problém??? Nechápu...
Mohli jsme jej vyřešit ihned na místě a ne si dopisovat takto přes ubytovací portál, 2 týdny po Vašem odjezdu. Snad se nejedná z Vaší strany o "nějaký záměr"...
Paní, o které se zmiňujete, je u mne zaměstnána 12 let a na nikoho jiného jsem se za tuto dobu nemohl spolehnout více, než právě na ní.
Určitě jste zaregistroval, že o uvedeném víkendu měla hodně napilno, a klobouk dolů před ní, že vše zvládá a stíhá s přehledem. Sám jsem si to několikrát zkusil a věřte mi, není vůbec jednoduché se zavděčit a vyhovět všem přáním, požadavkům a dotazům všech hostů najednou...
Kdo tuto práci nikdy nedělal, nemůže hodnotit...
Přesto děkuji za Vaše hodnocení a Vaši návštěvu u nás a věřím, že si třeba někdy příště dovolenou opět naplánujete u nás.
Zdravím
Petr Zimmer
Hotel RON, Mikulášovice
Tel.: 602 573721
Jiří
rodina se staršími dětmi, 10.8.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 4.8.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Peter Schmidt
skupina přátel, 13.10.2018
Česká republika
Petra
skupina přátel, 30.9.2018
Kolín Česká republika
Anonym
jednotlivec, 13.7.2018
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 4.7.2018
Čeština
Peter
dospělý pár, 3.6.2018
Šumperk Česká republika
Marek Tomsa
dospělý pár, 28.5.2018
Česká republika
Ladislav
dospělý pár, 20.8.2017
Beroun Česká republika
(bez textového hodnocení)
Jindřiška Borovičková
rodina s malými dětmi, 29.7.2017
Praha Česká republika
(bez textového hodnocení)
Pavel Fejl
dospělý pár, 9.7.2017
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 1.5.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Rostislav
dospělý pár, 10.10.2016
Dobrá Česká republika
velice se Vám omlouvám za popsané jednání jedné z našich servírek.
Bohužel jsem se o tomto problému dozvěděl až v pondělí po Vašem odjezdu, jinak bych se Vám samozřejmě za její neomluvitelné jednání omluvil osobně.
Pokud se přeci jen při Vaši příští cestě na sever rozhodnete navštívit náš hotel, za což bychom byli rádi, můžete si být 100% jistý, že se již s citovanou servírkou u nás nesetkáte - právě z důvodu tohoto incidentu.
Jistě mi zcela rozumíte...
Mimochodem ani v uvedený pátek jsem naši restauraci nenavštívil - bohužel, jinak bych vyřešil problém ihned na místě.
Ještě jednou velká omluva.
Za provozovatele
Ing. Petr Zimmer
Dana
jednotlivec, 26.9.2016
LIBEREC Česká republika
Anonym
dospělý pár, 25.9.2016
Česká republika
Anonym
skupina přátel, 28.8.2016
Česká republika
(bez textového hodnocení)
oldřich štoček
dospělý pár, 16.8.2016
Příbram Česká republika