+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel RON Recenze

Hodnocení hotelu

84%
Velmi dobré

dle 70 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    85%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    76%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Josef Ptáček

jednotlivec, 7.9.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Líbilo se nám všechno, hlavně vstřícný přístup obou žen , zaměstnankyň hotelu, které nám ve všem vyšly vstříc.

  • I když uvádíte přístup k internetu, nepovedlo se nám za celou dobu chytit signál. Potom také silně podtékající záchod i přez upozornění nikdo neřešil a to je škoda. Bylo by potřeba v koupelnách leccos opravit,např. baterie u umyvadel i sprch.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 1.9.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Dominik

mladý pár, 18.8.2019

Karlovy Vary Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • V hotelu je dobré, že můžete svůj automobil zaparkovat na dvoře v areálu, kola uskladnit v místnosti přímo v budově. Také je skvělé, že si můžete dát jídlo v jejich restauraci. Starší paní servírka je velice příjemná a milá. Pan vedoucí také příjemný a hned se snažil a zajímal jestli je vše v pořádku.

  • Nepříjemná mladá servírka, chování jako by ji všichni obtěžovali. Nutnost vybrat si snídani na druhý den hned ráno. Nebylo možné si ráno dát více teplých nápojů.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel RON odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den pane Bartoš,

když jsem se Vás tedy v průběhu Vašeho pobytu ptal, zda je vše v pořádku, proč jste mi neřekl, že je nějaký problém??? Nechápu...
Mohli jsme jej vyřešit ihned na místě a ne si dopisovat takto přes ubytovací portál, 2 týdny po Vašem odjezdu. Snad se nejedná z Vaší strany o "nějaký záměr"...

Paní, o které se zmiňujete, je u mne zaměstnána 12 let a na nikoho jiného jsem se za tuto dobu nemohl spolehnout více, než právě na ní.

Určitě jste zaregistroval, že o uvedeném víkendu měla hodně napilno, a klobouk dolů před ní, že vše zvládá a stíhá s přehledem. Sám jsem si to několikrát zkusil a věřte mi, není vůbec jednoduché se zavděčit a vyhovět všem přáním, požadavkům a dotazům všech hostů najednou...
Kdo tuto práci nikdy nedělal, nemůže hodnotit...

Přesto děkuji za Vaše hodnocení a Vaši návštěvu u nás a věřím, že si třeba někdy příště dovolenou opět naplánujete u nás.

Zdravím

Petr Zimmer
Hotel RON, Mikulášovice
Tel.: 602 573721

Jiří

rodina se staršími dětmi, 10.8.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 4.8.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Peter Schmidt

skupina přátel, 13.10.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Nechtělo by to, aby se uskutečnila už nějaká rekonstrukce koupelen?

Personál
10
Služby
8
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Petra

skupina přátel, 30.9.2018

Kolín Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Celková atmosféra, výborné stravování, vstřícný a milý personál

  • problémy s teplou vodou při sprchování,

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 13.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 4.7.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Vše bylo super.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Peter

dospělý pár, 3.6.2018

Šumperk Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Přípojení na internet

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Marek Tomsa

dospělý pár, 28.5.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Ochotný personál, dobré snídaně, prostorný pokoj. Určitě bych doporučil.

  • Škoda, že wi-fi nedosáhne do horních pokojů, ale dá se to v dnešní době brát jako terapie:)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Ladislav

dospělý pár, 20.8.2017

Beroun Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jindřiška Borovičková

rodina s malými dětmi, 29.7.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Pavel Fejl

dospělý pár, 9.7.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 1.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Rostislav

dospělý pár, 10.10.2016

Dobrá Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • dobrá poloha, zřejmě i dobrá kuchyně, klid v noci

  • Měli jsme smůlu na slečnu, která měla v době našeho pobytu službu. Podle podpisu na účtence za pokoj zřejmě sl. Stýblová. Nebyla ochotná připravit nám v sobotu a v neděli snídani v 7:30 hod. s odůvodněním /cituji/:" Dnes tu budou šéfové do noci chlastat a já tu musím být s nimi. Tak po mně nemůžete chtít, abych tak brzy vstávala". Po domluvě s "šéfy" nám vrátila 120,- Kč za 4 snídaně, prý v tomto hotelu 1 snídaně stojí 30,- Kč. První opravdové snídaně jsme se dočkali v den odjezdu a divili jsme se, co vše se zde dostane za pouhých 30,- Kč. Ale to už obsluhovala jiná zaměstnankyně, která se nám hluboce omlouvala. Do tohoto kraje jezdíme 2x ročně, jen hotel RON již nikdy nenavštívíme, co kdyby měla dotyčná opět službu. Také jsme již varovali všechny kamarády, aby se RONU raději vyhnuli.

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel RON odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den pane Rostislave,

velice se Vám omlouvám za popsané jednání jedné z našich servírek.
Bohužel jsem se o tomto problému dozvěděl až v pondělí po Vašem odjezdu, jinak bych se Vám samozřejmě za její neomluvitelné jednání omluvil osobně.

Pokud se přeci jen při Vaši příští cestě na sever rozhodnete navštívit náš hotel, za což bychom byli rádi, můžete si být 100% jistý, že se již s citovanou servírkou u nás nesetkáte - právě z důvodu tohoto incidentu.
Jistě mi zcela rozumíte...

Mimochodem ani v uvedený pátek jsem naši restauraci nenavštívil - bohužel, jinak bych vyřešil problém ihned na místě.

Ještě jednou velká omluva.

Za provozovatele
Ing. Petr Zimmer

Dana

jednotlivec, 26.9.2016

LIBEREC Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • CHUTNÁ KUCHYNĚ, KLID, ČISTOTA, OCHOTNÝ PERSONÁL

  • DÍKY KOLÍSAVÉMU TLAKU VODY JE VELICE OBTÍŽNÉ KOUPÁNÍ

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 25.9.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • restaurace, dobře vaří teplou kuchyni, výborná obsluha

  • chyběla manželská postel v pokoji č. 2, pouze dřevěné postele u sebe, nabídka snídaně v ceně byla podprůměrná

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

skupina přátel, 28.8.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

oldřich štoček

dospělý pár, 16.8.2016

Příbram Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Výborné, přijedeme znovu. Super objekt a personál.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10